איך צלילה חופשית יכולה לשפר את חיינו

DSC02124

כיום, אנו חיים בעולם עסוק ומהיר. כתוצאה מכך הרבה מאיתנו חיים בלופ תמידי של לחץ שלילי וסטרס נפשי, בעקבות כל אלה ובתוספת חוסר זמן, יוצא להרבה מאיתנו להתמודד עם חוסר חיוניות ובעיות בריאותיות.
צלילה חופשית היא דרך לחיות את החיים כשאנו נוכחים ברגע בלי הפרעות סביבתיות. הערכים שצלילה חופשית נותנת לנו הם עצומים ברמה שקשה לתאר במילים.
על מנת להבין באמת במה מדובר חייבים להתנסות… אולי נוכל לחלוק את רגשותינו עם מטפסי גבהים שהגיעו לשיא גובה ההר או אסטרונאוט בחלל.

בעזרת דברים שאנו אוהבים, נוכל לנתב את עצמנו לנתיב הנכון לחיים איכותיים על ידי שינוי שגרה והרגלים עם משהו כיף, מתגמל ומאתגר.

WhatsApp Image 2019-12-25 at 10.28.52

צלילה חופשית משקפת את היומיום שלנו.
בעזרת התמדה והרגלים נכונים, השאיפה היא לכוונן את הגוף והמיינד למבנה אחד חזק ומאוזן היטב, שיביאו אותנו לשיא הכושר הפיזי והמנטאלי שלנו כאורך אורך חיים.

במהלך כל האימונים שלנו, יבשים ורטובים כאחד, נשים דגש על נשימה נכונה והקניית הרגלי נשימה נכונים. בעזרת רוטינות ותרגילים ספציפיים תוכלו לקבל מגוון יתרונות בריאותיים שיכולים לשפר את איכות חיינו או לפחות לתת לנו בוסט אנרגטי ורגיעה נפלאה.
בעזרת כוח הנשימה ואלמנטים נוספים בספורט הצלילה חופשית, לא רק שנוכל להישאר זמן רב מתחת למים, אלה נוכל גם לצלול עמוק יותר אל תוך עצמנו ואולי גם להגיע לרגש כלשהו של תגמול ונחת רוח.

אהבתם? שתפו!

אוהבים את הפוסט? עקבו אחרינו גם ברשתות החברתיות כדי לא לפספס תכנים

רוצים להתעדכן באופן שוטף?
הירשמו לרשימת התפוצה שלנו ולא תפספסו שום עדכון

בלי ספאם, רק תוכן איכותי על נשימה, בריאות וכמובן – צלילה חופשית

קטגוריות